Известие

Collapse
No announcement yet.

33 ракийки!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Забрави чоовек, предначертано е само аз да имам дискове отзад. Не се меси в работата на висши сили които не познаваш

    Дан се сабудиш само някоя сутрин не само без задни дискове ам и без заден мост
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • Първоначално публикувано от Plamen33 Покажи съобщение
      Наздраве и от Варна , Боби тъкмо викам, че ще имаш едни шенкели за продан
      Ооо ако става въпрос за задните, нама да имам излишни. Просто последната 33-ка която взех е с барабани отзад и плътни 240 мм отпред. Като и се качих, щях да се очистя на 150-тия метър, бъх забравил колко са зле спирачките на заводска 33-ка. Та от комбито директно спирачките, мотора, АГУ-то, праговете и някои други дрънкулки отиват на другата 33-ка. Даже и стаб щанга няма отпред новата 33-ка, та и нея ще я прехвърлям.

      ---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:05 ----------

      По пренцип за конверсия с дискове отзад може да се мисли и с вариант да се пола главина от Голф примерно, щото Голфовете (2-ки и 3-ки) са със същете педалски конусни лагери като 33-ка с барабани. Примерно голфовата главина я разпробива някой стругар на 4х98мм и с се слага на шенкела на 33-ката. После се слагат дискове от 33 /Типо и т.н. дискове и вече се налага спирачен апарат. После идва най-трудната част, трябва да се направи планка за захващане на апарата и въпросната планка да се измсли как да се закрепи към моста на 33-ката. Това е трудно, но не е невъзможно.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Вкарваш ме в размисли с тая идея,за главината от голф и другите неща ))))))))))))) ще се навра да меря скоро май как ще стане

        ако ми дадете малко размери и картинки(или откаде да взема данни за тия части,или схеми нещо и да се напасне ) може да го направя на софтуера с който работя и да се направи на ЦНЦ машина после планката с някаква подходяща геометрия.

        Наздраве!!!
        Last edited by staiger; d.m.y г., 21:51.
        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
        Звукът може да бъде
        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

        Comment


        • В руския форум са го измислили. Пипваш оригиналния барабан и от него на струг си изработваш главина. После е въпрос на мерене и фантазия. Аз кой знае защо изобщо не съм доволен от задните дискови спирачки. Ръчната е калпава, а в мокро време изобо не държат.
          Само гъзарията им е голяма.
          Барабанните отзад си държат достатъчно добре. Проблема ни е в слабото засмукване на сервото.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Значи мислиме за ново серво.
            или по качествени накладки и регулирането им.
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
            Звукът може да бъде
            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

            Comment


            • Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
              Значи мислиме за ново серво.
              или по качествени накладки и регулирането им.
              Нито ново серво, нито накладки оправят неата. Аз си мисля за външна вакуум-помпа.
              Като съм на 4500 об. и отпусна газта и набия спирачките си личи как са си съвсем прилични.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • И как ще стане нямам идея има ли такива помпи или да се добави паралено нещо трябва аз имам едно серво в мазето от някава кола и май е здраво .
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                Звукът може да бъде
                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                Comment


                • Тоя Иво пише единствено и само глупости. Как и кога и къде прецени, че с дискове отзад не държат спирачките?
                  Я обясни как при мен 2 броя 33-ки държат на ужас, само твоята не държи и няма ръчна. И защо пре мен има ръчна?

                  Значи ако при теб не става, не пиши глупости, че е така по принцип. Ти не си мерило, защото съдиш по един брой 33-ка. Пишеш, че нямаш спирачки достатъчно, а караш със палячовски 240 мм дискове отпред. Е от това нямаш спирачки, а не от задните дискове. При пълно натоварване всеки автомобил с мотор и скорости отпред, ползва едва 20% от общото спирачно усилие. При еднакъв диаметър спирачни дискове отпред и отзад, как мислиш, къде е проблема, в задните или в предните спирачки?

                  Ако още ведниж напишеш подобна глупост, просто ти трия поста. Само подлъгваш хората. Питой твоя адаш - MrX дали не му спира колата с дискове отзад и дали нещо се е променило при смяната на предните дискове и апарати, при условие, че Спринта е с по-малко серво и от 33-ката.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Обаче като се сложат други дискове и апарати , предполагам по-големи не се ли налага смяна на джанти и гуми и разни други помпи .

                    Предлагам да се направи една статия с конкретните компоненти и откаде се взимат и каквото е нужно в един стегнат списък или таблица за да е ясно на всички ,най-малкото да не сбърка някои нещо и да се пречука по пътищата от грешки или неясна информация в конструкцията.

                    Разбира се трябва накой колега ,които го е правил от до и е наясно с нещата в детайли , да отдели малко време в облачния хладен ден.)))))))

                    Наздраве !!!!!
                    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                    Звукът може да бъде
                    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
                      Обаче като се сложат други дискове и апарати , предполагам по-големи не се ли налага смяна на джанти и гуми и разни други помпи .

                      Предлагам да се направи една статия с конкретните компоненти и откаде се взимат и каквото е нужно в един стегнат списък или таблица за да е ясно на всички ,най-малкото да не сбърка някои нещо и да се пречука по пътищата от грешки или неясна информация в конструкцията.

                      Разбира се трябва накой колега ,които го е правил от до и е наясно с нещата в детайли , да отдели малко време в облачния хладен ден.)))))))

                      Наздраве !!!!!
                      как да подобрим спирането на 33

                      или

                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=64751

                      Comment


                      • точно това е
                        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                        Звукът може да бъде
                        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
                          Обаче като се сложат други дискове и апарати , предполагам по-големи не се ли налага смяна на джанти и гуми и разни други помпи .

                          Предлагам да се направи една статия с конкретните компоненти и откаде се взимат и каквото е нужно в един стегнат списък или таблица за да е ясно на всички ,най-малкото да не сбърка някои нещо и да се пречука по пътищата от грешки или неясна информация в конструкцията.

                          Разбира се трябва накой колега ,които го е правил от до и е наясно с нещата в детайли , да отдели малко време в облачния хладен ден.)))))))

                          Наздраве !!!!!

                          Е то азцяла тема съм направил, имам конверсия към 257 диск отпред, имам и конверсия към 284 мм диск. Всичко е описано в темата, какви джанти за какви дискове се ползват, дадени са и донорите за апарати, какви дискове, какви помпи и т.н. Само някой трябва да си направи труда да я прочете тая тема. Ето я, даже е маркирана като важна:http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=64751
                          Аз вече 2 години и половина си карам ежедневно колата с по-малкия вариант и ядове нямам. То ако някой не вярва ще му бъде по-лесно да си ара с оригиналните спирачки и да прави геройства от храброс, да пребори физиката и да докаже, че малките спирачки са по-добри от големите. Пък който не ми вярва, може да се обзаложи с мен, ще отидем на някоя права, ще пробваме успоредно спиране на две 33-ки отк 150 до д км/ч и то няколко пъти един след друг и веднага ще се разбере истината.

                          Всъщност не знам за какво си правя труда да го пиша това, всеки има избор пред себе си, не е нужно да убеждаван никого в нищо.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Тоя Иво пише единствено и само глупости. Как и кога и къде прецени, че с дискове отзад не държат спирачките?
                            Я обясни как при мен 2 броя 33-ки държат на ужас, само твоята не държи и няма ръчна. И защо пре мен има ръчна?

                            Значи ако при теб не става, не пиши глупости, че е така по принцип. Ти не си мерило, защото съдиш по един брой 33-ка. Пишеш, че нямаш спирачки достатъчно, а караш със палячовски 240 мм дискове отпред. Е от това нямаш спирачки, а не от задните дискове. При пълно натоварване всеки автомобил с мотор и скорости отпред, ползва едва 20% от общото спирачно усилие. При еднакъв диаметър спирачни дискове отпред и отзад, как мислиш, къде е проблема, в задните или в предните спирачки?

                            Ако още ведниж напишеш подобна глупост, просто ти трия поста. Само подлъгваш хората. Питой твоя адаш - MrX дали не му спира колата с дискове отзад и дали нещо се е променило при смяната на предните дискове и апарати, при условие, че Спринта е с по-малко серво и от 33-ката.
                            Аз пък в понеделник ще те навестя и сигурно ще има да се потиш да напъхаш твоите дискове в 13" джанти
                            Защото 1.4 мотора не търпи по-големи гуми.
                            И твърдя, че при 13" джанти барабанните отзад си държат достатъчно добре.
                            С 1.7 16 вентиловите може да си слагаш каквото си искаш. Обаче с малките мотори не става.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Аз пък в понеделник ще те навестя и сигурно ще има да се потиш да напъхаш твоите дискове в 13" джанти
                              Защото 1.4 мотора не търпи по-големи гуми.
                              И твърдя, че при 13" джанти барабанните отзад си държат достатъчно добре.
                              С 1.7 16 вентиловите може да си слагаш каквото си искаш. Обаче с малките мотори не става.
                              Тия ги разправяй на баба ти, моята 1.3-ка си е от завода с 14-ки, включително резервната е същата алуминиева 14-ка. За какво ми е да слагам 13-ка, при условие, че вече 13-ките изчезват от пазара, или пък просто няма нормална 13-ка на читава марка. 14-ките вече са за без пари, все още има що-годе читави марки които ги произвеждат. Още повече аз 13-ки нямам от няколко години. Последните 2 джанти с гуми ги подарих. С 13-ки колата е крайно нестабилна, при условие, че 1.3-ката няма и стаб щанга отпред. За какво ми е да си правя колата на кенеф, при условие, че може да си бъде и нормална кола.
                              А това, че 1.3 не може да търкаля 14-ки са абсурдни глупости. Новите коли излизат с 15-ки , че е по големи джанти, на високи гуми с 1000 - 1200 кубикови мотори. Например при Гранде Пунто няма по-малка джанта от 15-ка.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Тия ги разправяй на баба ти, моята 1.3-ка си е от завода с 14-ки, включително резервната е същата алуминиева 14-ка. За какво ми е да слагам 13-ка, при условие, че вече 13-ките изчезват от пазара, или пък просто няма нормална 13-ка на читава марка. 14-ките вече са за без пари, все още има що-годе читави марки които ги произвеждат. Още повече аз 13-ки нямам от няколко години. Последните 2 джанти с гуми ги подарих. С 13-ки колата е крайно нестабилна, при условие, че 1.3-ката няма и стаб щанга отпред. За какво ми е да си правя колата на кенеф, при условие, че може да си бъде и нормална кола.
                                А това, че 1.3 не може да търкаля 14-ки са абсурдни глупости. Новите коли излизат с 15-ки , че е по големи джанти, на високи гуми с 1000 - 1200 кубикови мотори. Например при Гранде Пунто няма по-малка джанта от 15-ка.
                                Ще си приказваме в понеделник!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X